EEN KLEINE DORPSSCHOOL IN EEN MOOIE STAD

Basisschool De Talenten is een gezellige, kleine school in de Slachthuisbuurt van Haarlem. De school is gevestigd in buurtcentrum De Hamelink. Die plek heeft voordelen voor u en uw kind. Want in dit buurtcentrum zijn namelijk ook peuterspeelzaal Hannes en Kaatje, verschillende organisaties voor naschoolse opvang en naschools aanbod, Wereld Kindertheater en Sportsupport gevestigd. Makkelijker kan niet.

Wij hebben als doel, dat ieder kind dat onze school verlaat van zichzelf weet waar hij of zij goed in is. Door kleine klassen, ervaren leerkrachten en een breed aanbod kunnen we goed inschatten waar de beste mogelijkheden voor uw kind liggen.

logo talenten

De Talenten is een school...

• Waar we de echte wereld binnenhalen of opzoeken
  • Waar we zoveel mogelijk willen leren door te doen
  • Waar we opzoek gaan naar het Talent van ieder kind
  • Waar kinderen samen leren
  • Waar je jezelf kan en mag zijn
  • Waar we ouders en kinderen persoonlijk kennen

WIJ GAAN VOOR EEN GEZONDE SCHOOL!

Basisschool De Talenten is een Gezonde School. Wij dragen het vignet Gezonde School, omdat wij structureel en planmatig werken aan de gezondheid van onze leerlingen. Wij stimuleren tot actieve en gezonde leerlingen, een veilige schoolomgeving, een fris klimaat én hebben aandacht voor de persoonlijke en sociale ontwikkeling van de kinderen.

Stichting Sint Bavo | De Talenten

KLEIN IS HEEL FIJN!

De Talenten is een kleine school met ongeveer 80 leerlingen. Door onze kleinschaligheid zijn de lijnen tussen de teamleden, ouders en leiding kort. De leerkrachten kennen alle kinderen en de kinderen kennen elkaar. Ook de meeste ouders kennen de kinderen van anderen. Je komt elkaar immers makkelijk tegen in de school en op het plein. Wij halen de talenten van het kind naar boven door te kijken naar alle facetten van het kind. Door slim klassenmanagement en extra ondersteuning is er tijd voor extra aandacht of uitdaging in kleine groepjes.

Kom langs en laat u inspireren door sfeer en onze aanpak van talentontwikkeling

R.K. Basisschool De Talenten
Noormannenstraat 1