DE KLEINE BUURTSCHOOL IN MOLENWIJK

De Brandaris is een school, waar kinderen, ouders en leerkrachten al jaren met plezier naar school gaan. Op dit moment bestaat de school uit 8 groepen en zijn wij gehuisvest in een volledig gerenoveerd gebouw in een groene omgeving met groen en ruimte om te spelen.
In ons gebouw is ook de Peuterspeelzaal "De Bengelenburg" gevestigd en de naschoolse opvang "'t Hazeltje”. We hebben een enthousiast team van leerkrachten, begeleiders en ouders die samen de kwaliteit van het onderwijs bewaken en blijven vergroten.

logo brandaris

HET PODIUM

Elke 7-8 weken hebben wij ‘t Podium’. Door loting wordt bepaald welke groep iets gaat verzorgen. Dit kan zijn: toneel, gedichten, playback, lied, talent uit de klas enz. De kinderen werken hieraan in teams en presenteren hun podium aan de andere leerlingen. Natuurlijk mogen de ouders komen kijken. De accenten liggen op: het decor, de aankleding en ‘het acteren’. Zo leren ze samenwerken en creatief meedenken in de groep.

Stichting Sint Bavo | De Brandaris

CULTUUR

Onze leerlingen krijgen ook op cultureel gebied veel activiteiten aangeboden. Ze maken kennis met kunst en cultuur door musea en voorstellingen te bezoeken.  De leerlingen leren beelden, taal, muziek, spel en beweging te gebruiken om hun gevoelens en ervaringen uit te drukken en om er met elkaar over te praten.

We leiden u graag rond zo dat u zelf kunt ontdekken wat de Brandaris voor uw kind kan betekenen

R.K. Basisschool De Brandaris
Frieslandlaan 2-4