Goede start: in alle groepen een leerkracht

donderdag, 06 september 2018

Goede start: in alle groepen een leerkracht

Alle groepen van onze scholen hebben een leerkracht! In ieder geval tot de herfstvakantie. We zijn dus goed gestart. Hoe dat kan ondanks het lerarentekort? Doordat teamleden taken erbij hebben genomen, een directeur tijdelijk wel intern begeleider op een andere school wil zijn, een deeltijder een dagje erbij neemt.

De schoolteams kennen elkaar en helpen elkaar. Dát maakt dat we kunnen spreken van een ‘team van scholen’. Ja, daar past wel enige trots bij! Uiteraard wordt blijvend fors ingezet op het werven van nieuwe collega’s en het behouden van wie onze scholen al verrijken. Dus … kent u iemand met belangstelling voor het onderwijs? Laat het weten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bedankt hoor!

- Wist u dat collega's al zes nieuwe teamleden voor onze scholen hebben weten te winnen! En dat zij als dank daarvoor een leuk diner-arrangement 'Vuurtoreneiland'  hebben ontvangen. Voor wat, hoort wat!