Welkom bij Stichting Sint Bavo!

Wij zijn een organisatie waarin we elke dag met elkaar werken aan het steeds beter maken van ons onderwijs.

Dat doen we op onze 10 basisscholen, onze school voor Speciaal Basisonderwijs, onze SO/VSO-school en Internationale Taalklas.
De scholen staan in Haarlem en Spaarndam.

Via 'Onze scholen' of de schoollogo's op deze pagina wordt u doorgeleid naar de websites van de afzonderlijke scholen.

Voor eventuele vragen of opmerkingen nodigen wij u uit om met ons contact op te nemen.

Ronald de Groot, bestuurder

Bavo 3.0 - fris verder

BavodagImpressie2104

Delen, samenwerken en de daarvoor benodigde communicatie zijn de voorwaarden om goed en steeds beter onderwijs te bieden, vandaag en in de toekomst. "Kennis is macht, delen is kracht!"

Dat was de boodschap van de Bavodag 2014 die – ook een beetje – in het teken stond van het 30-jarig bestaan van de stichting. Meer nog verwijst de titel naar de volgende ontwikkelingsfase, die van digitalisering en kennis delen. En dat delen deden de collega's! Tien medewerkers vertelden in de Kleine Zaal van de Philharmonie in Haarlem aan hun collega's wat hen inspireert in het onderwijs. Het leverde boeiende verhalen op, vergezichten, vragen, tips, eye-openers.

Ondersteund door muziek of een filmpje, of gewoon met een klein papiertje in de hand, werden in vlot tempo afwisselende, informatieve, kunstzinnige, energieke presentaties gegeven. Een enkel intermezzo of energizer maakte het programma volledig.

Klik op de afbeelding om de collage van de dag van Marieke Postma groot in beeld te krijgen.